torstai 7. tammikuuta 2010

Oona Karen kirje


LEHDISTÖTIEDOTE 7.1.2010 OONA KARE JÄTTÄÄ MISS SUOMI 2010-KILPAILUN KESKEN


Olen päättänyt jättää Miss Suomi 2010-kilpailun kesken. Olen oppirahani maksanut ja joudun nyt kärsimään omien nuoruushölmöilyitteni takia. Osallistuin Miss Suomi-kilpailuun koska koin, että olen asiasta tuomioni kärsinyt. Kyseessä oli liian pitkälle mennyt polttaripila ja menin hölmöyttäni porukan mukana, vaikka näin ei olisi saanut toimia. Kadun tätä koko loppuelämäni ja olen erittäin pahoillani asiasta. Olen varoittava esimerkki nuorille, että järki kannattaa pitää päässä. En koskaan enää tule syyllistymään vastaavaan. Näissä olosuhteissa koen, että on parempi luovuttaa lapsuuden unelman tavoitteleminen Miss Suomi-kilpailun voitosta. Haluan kiittää kaikkia tukijoitani ja toivottaa menestystä muille kilpailijoille.

Oona Kare

Ei kommentteja: